DZC '68NieuwsHoofdnieuwsOFM. verlengt als exclusieve casual kledingpartner DZC'68

OFM. verlengt als exclusieve casual kledingpartner DZC'68

DZC'68 en OFM. hebben de samenwerking met vier jaar verlengd. OFM., dat sinds 2020 trotse casual kledingpartner is van DZC'68, zorgt ook de komende jaren weer dat spelers en stafleden er representatief uitzien in de kleding van J.C. RAGS. Wij danken OFM. voor het vertrouwen in onze club en nodigen alle leden uit eens gezellig langs te gaan bij OFM Doesburg.
Afgelopen week ontvingen onze spelers en staf, uit handen van Roy Kern (OFM. Doesburg) en Boy Nijboer (J.C. RAGS) hun prachtige nieuwe kleding van het merk J.C. RAGS. Het kon niet anders dat er ook nog even geproost moest worden op deze mooie hernieuwde samenwerking.

Naast dat onze selectie is gekleed door OFM. zullen onze sponsoren aankomend jaar ook de 'mensperience' ervaren in de prachtige winkel in Doesburg. Zij zullen hier separaat nog voor worden uitgenodigd.

OFM. Doesburg

De OFM Mensperience Store in Doesburg is gevestigd aan de Barend Ubbinkweg. Met een super locatie en een oppervlakte van ruim 1350 vierkante meter aan herenkleding staat hier de beleving van de man centraal.

Binnen dit totaalconcept is niet alleen ruimte voor een omvangrijke collectie eigentijdse kleding met onder meer vele interne shop-in-shops in casual, jeans en kostuums: ook schoenen, accessoires, lifestyle artikelen, persoonlijke verzorging dragen bij aan deze unieke beleving. Evenals een atelier wanneer je kleding desgewenst direct vermaakt kan worden terwijl je geniet van een hapje en drankje in het Mensperience Café.

J.C. RAGS, Connecting Through Attitude

De missie van J.C. RAGS is om een community te bouwen die een no-nonsense houding waardeert ten opzichte van een frisse en volwassen vertaling van hedendaagse mannelijkheid. Zij willen mannen in staat stellen hun individualiteit en persoonlijke stijl uit te drukken door collecties te maken van premium kledingstukken die zijn gemaakt om lang mee te gaan.

Ze geloven in de kracht van herenkleding om mannen met elkaar te verbinden en te inspireren, en zijn toegewijd aan het creëren van een gevoel van verbondenheid en verbinding onder mannen die een passie delen voor gebalanceerde esthetiek.

FRESH MASCULINITY.
"Fresh masculinity" belichaamt een moderne en zelfverzekerde vorm van mannelijkheid. Het bevrijdt zich van stereotypen en omarmt individualiteit, zelfexpressie en persoonlijke stijl. De herencollecties van het merk stellen mannen in staat om hun unieke identiteit te omarmen en zichzelf uit te drukken via mode.

NO-NONSENSE MATURITY.
"No-nonsense maturity" - J.C. RAGS is een merk dat praktische en verfijnde herenkleding belichaamt. Ze geven prioriteit aan kwaliteit, tijdloos ontwerp en functionaliteit. Hun collecties zijn gericht op zelfverzekerde, succesvolle mannen die waarde hechten aan goed gekleed gaan. Onze esthetiek is ingetogen en verfijnd, met strakke lijnen, hoogwaardige stoffen en neutrale kleuren.

INDIVIDUAL COMMUNITY.
Ontdek de “Menswear Community” – waar mode mannen samenbrengt. J.C. RAGS zet zich in voor het creëren van een gevoel van verbinding en kameraadschap onder mannen die van mode houden. Ze geloven dat mode niet alleen gaat over wat je draagt, maar ook over de mensen met wie je het deelt.